İBB'den aslan payını kim aldı?

TELE1 TV Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden yandaş basına giden milyonlarca liralık reklamın hangi kuruluşlara verildiğini tek tek açıkladı

İBB'den aslan payını kim aldı?

CiddiGazete- Gazeteci Merdan Yanardağ, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden AKP döneminde reklam alan basın kuruluşlarını açıkladı.

Yanardağ'ın açıkladığı listeye göre aslan payını 15 milyon 293 bin lirayla, bünyesinde Akşam, Güneş ve Star gazetelerini bulunduran Turkuaz Holding aldı.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKP'den CHP'ye geçtikten sonra Turkuaz Medya, reklam geliri kesildiği için bazı yayın organlarını kapattı veya küçülme kararı aldı.

İŞTE MERDAN YANARDAĞ'IN AÇIKLADIĞI O LİSTE:

- Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,

- Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 milyon 293 bin TL

- YeniŞafak ve TVNET’e 9 milyon 127 bin TL

- AKİT grubuna 3 milyon 8 bin TL

- Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 milyon 409 bin TL

- Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 milyon 575 bin TL

- Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL

- Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL

- İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 milyon 189 Bin TL

- SETA Vakfına ait olan Kriter Dergisi için 342 bin 242 TL

- TÜGVA’ya ait olan Fikirname ve Özçekim için 55 bin TL

- hurhaber.com için 125 bin TL

- superhaber.com için 284 bin TL

- Hadi Özışık’ın Sahibi olduğu internetmedya.com’a 340 bin 900 TL

- Metin Avni Özgürel’in sahip olduğu Yeni Birlik Gazetesi'ne 203 bin 040 TL

- Abdurrahman Uzun’un sahip olduğu Türkiye Haber Merkezi için 60 bin TL verildiği ortaya çıktı.

Güncelleme Tarihi: 18 Mayıs 2020, 21:51
YORUM EKLE